пятница, 7 апреля 2017 г.

Здоров’я – вічна мрія людства

Здоров’я є найбільшою цінністю нашого життя. Однак, саме до нього ми часто ставимося найбільш легковажно. Стреси, шкідливі звички, малорухливий спосіб життя – ось далеко не весь перелік того, чим людина його губить.  У Всесвітній день здоров’я  у Криничанській центральній районній бібліотеці для дорослих  відбувся караван здоров’я  «Здоров’я – вічна мрія людства ».  

До бібліотеки завітали учні 10 класу Криничанської ЗСШ №2, разом з класним керівником Олійник Галиною Анатоліївною та педагогом-організатором Козловою Катериною Геннадіівною. Школярі з цікавістю слухали розповідь заступника начальника Криничанського бюро правової допомоги Федориненко Надії Володимирівни, яка розповіла про шкідливі звички в контексті  права.
Завідуюча відділом обслуговування рай бібліотеки Мазуренко Наталія Олександрівна презентувала для присутніх книжкову виставку «Альтернатива шкідливим звичкам - книга», буклет «Здоров’я мудрих - гонорар», та вручила книжкові закладки «Небезпека пристрасті».

До уваги старшокласників було запропоновано відеоролик про переваги здорового способу життя, та презентацію «Криничанщина спортивна».

Директор Кринчанської центральної районної бібліотеки для дорослих Бобошко Тетяна Іванівна, класний керівник, педагог-оргнізатор Козлова Катерина Геннадіівна, заступник начальника  Криничанського бюро правової допомоги Надія Володимирівна Федориненко спілкуючись з школярами доводили переваги здорового способу життя і бажали  всім міцного здоров’я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий