четверг, 6 апреля 2023 г.

ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я

 




До Всесвітнього дня здоров’я в КЗ «Криничанська центральна публічна бібліотека» організована виставка-порада «На обрії здоров’я».

На виставці представлені книги та газетні публікації з фонду бібліотеки, за допомогою яких можна дізнатися про захист свого здоров’я:

Ø В.Г.Панченко «Українське національне харчування»: минуле і майбутнє». Уроки здоров’я – сучасна людина повинна харчуватися так, щоб зберегти своє здоров’я та здоров’я своїх нащадків;

Ø С.Гандрі, Дж, Ліппер «Парадокс довголіття. Як залишатися молодим до старості» - наше здоров’я починається з правильної їжі;

Ø Д.Озерна «Ви це зможете! – 7 складових здорового способу життя;

Ø Є.С. Товстуха «Фітотерапія» - опис цілющих лікарських рослин;

Ø І.Просяник «Скарбниця молодечої сили» - здоров’я – найбільша нагорода небес за чисті помисли!.

Ø Газета «Добре здоровя» - про засоби від безсоння, секрети довголіття,  про вітаміни, які потрібні організму завжди.

Про ці та багато інших корисних для нашого здоров’я книг та періодичних видань можна дізнатися, завітавши до бібліотеки.


Комментариев нет:

Отправить комментарий