четверг, 15 июня 2017 г.

Майстри поетичного слова



Працівники Криничанської центральної районної бібліотеки для дорослих є учасниками регіональної кампанії «Улюблені поети Придніпров’я», завдання якої - привернути увагу до творчої спадщини професійних поетів ріднокраю, сприяти культурному та духовному розвитку мешканців громади.
Реалізуючи  календарний план роботи кампанії, працівники відділу обслуговування завітали до   Криничанського районного центру зайнятості населення, територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян та у формі спілкування з їх працівниками донесли до них багатий матеріал поетів Придніпров’я, зібраний в бібліотеці    
Зав. відділом обслуговування Наталія Мазуренко та бібліотекар Ніна Кучер особливу увагу звернули на поета – земляка Федора Ісаєва, його збірку віршів «Окриленність».  Познайомили з книгою Наталки Нікуліної  «Знамення калини», та «Антологію поезії Придніпров’я». Книги відображають різноманітний світ кожної творчої особистості.

При спілкуванні бібліотекарі подарували книжкові закладки «Літературне сузір’я Придніпров’я» та запросили всіх відвідати бібліотеку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий